Met een CRM op maat hoef je geen concessies te doen op het gebied van functionaliteit, zijn er geen overbodige velden en kunnen gebruikers zonder training of handleiding aan de slag.
Door meer dan 10 jaar ervaring en onze unieke werkwijze kunnen wij snel en effectief jouw behoeftes omzetten in een perfect passende CRM oplossing, eventueel gekoppeld aan bestaande software en systemen.
Ik wil een CRM op maat 088 - 0123 900Wij hebben in de afgelopen 15 jaren al tientallen bedrijven succesvol geholpen met een CRM op maat. Bij de ontwikkeling gebruiken we onze kennis en ervaring en adviseren onze business analisten actief over functionaliteiten en mogelijkheden.
Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw organisatie?
Door onze unieke werkwijze garanderen wij succes!
Middels onze zelf ontwikkelde modulaire bouwstenen, kan Qlic op unieke en succesvolle wijze maatwerk software bouwen.
Vertel mij meerEen CRM-systeem gebruik je om belangrijke gegevens van je klanten in vast te leggen. Denk hierbij aan standaard gegevens zoals namen, emailadressen en telefoonnummers.
Daarnaast biedt een CRM-systeem ruimte voor het verwerken van correspondentie met de klant zoals e-mailberichten en gespreksverslagen.
Meer lezenDoordat alle aan de klant gerelateerde informatie op één centrale plek wordt opgeslagen is iedereen in de organisatie altijd op de hoogte van wat er zich bij jouw klant afspeelt en kun je de contactmomenten hier optimaal op afstemmen.
Iedereen die wel eens gewerkt heeft met een standaard CRM-systeem kent het wel: het systeem ziet er mooi uit, maar het bevat veel overbodige functies, functies die niet aansluiten op de werkwijze van jouw organisatie of het mist de functies die je júíst nodig hebt.
De aanpassingen die je noodzakelijkerwijs moet doen om je CRM-systeem aan te laten sluiten op jouw organisatie lopen vaak op tot duizenden euro’s per maand. Om dit te voorkomen kun je kiezen voor een door Qlic ontwikkeld CRM-systeem op maat.
In de 10+ jaar ervaring zijn al meer dan 10 maatwerk CRM systemen opgeleverd door Qlic. De kennis die wij daarmee opgedaan hebben zorgt ervoor dat het bouwen van een CRM systeem een feestje is. Het resultaat is een systeem dat structureel is aangepast op de wensen, doelen en werkwijzen van jouw organisatie.